آ
-
آجورلو، احسان
نقش مفهوم انتخاب مستقل و اصالت وجودی در نمایشنامه فعل از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 5-21]
-
آشوقیان، ربکا
راهکارهای آهنگسازی بر اساس موسیقی ایرانی برای پیانو با نگاهی بر قطعه پردازش روی یک نت، یک آکورد، یک موتیف، یک تم (پنج قطعه برای پیانو ) از محمدرضا درویشی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 99-110]
-
آقامحسنی، کیوان
موسیقی دیاسپورایی کُردهای ایرانی مقیم سوئد: کارکرد موسیقی درجامعهی کُردهای ایرانی مقیم سوئد و بررسی روند دگر فرهنگپذیری موسیقایی آنان. [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 95-111]
ا
-
اسکندرنژاد، غزل
تحلیل روانکاوانة نمایشنامه های عشق فائدرا و پاک شده از سارا کین با تأکید بر مراحل سه گانه در نظریات شخصیتی ژاک لکان [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 5-22]
-
افراسیابی، فواد
عملکردِ «انتخاب» و «دیگری در خویش» در نمایشنامهی «بانوی دریایی» اثر هنریک ایبسن براساسِ گفتمانِ پل والری [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 85-100]
-
امیری، سپیده
سه خوانش از ایدهی «گلدونه»، در نمایشنامه «گلدونه خانوم» اسماعیل خلج [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 49-62]
-
امینی، رحمت
«ملال اگزیستانسیال » در کاراکتر «ایوانف»؛ خوانشی بر اساس آراء مارتین هایدگر [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 23-41]
-
امینی، رحمت
سه خوانش از ایدهی «گلدونه»، در نمایشنامه «گلدونه خانوم» اسماعیل خلج [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 49-62]
ب
-
بدری کوهی، نیلوفر
تکنیکهای بهخاطرسپاری قطعات موسیقی و بررسیِ تأثیر آنها بر عملکرد نوازندگان پیانو، مطالعه موردی: هنرجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 83-103]
-
بزرگمهر، شیرین
درآمدی بر فهم تئاتر از منظر شیزوآنالیز دلوز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 5-20]
-
بلخاری قهی، حسن
نقد جغرافیایی فضای کربلا در فیلم: «روز واقعه»، «کربلا»، «هیهات» [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 55-75]
-
بهرامی، بهداد
مطالعه پرسه زنیِ والتر بنیامین در فیلمهای بلند داستانی ایرانی از ابتدای دهه هفتاد تا نیمه دهه نود خورشیدی، مطالعه موردی: فیلم «شبهای روشن» [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 37-53]
ت
-
توکلی، علی
تحلیل رویکرد محمدرضا درویشی در تنظیم قطعهی گنبد مینا اثر پرویز مشکاتیان، از منظر تغییرات مُدال، هارمونی و کنترپوان [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 113-126]
ح
-
حسینی، مالک
«ملال اگزیستانسیال » در کاراکتر «ایوانف»؛ خوانشی بر اساس آراء مارتین هایدگر [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 23-41]
خ
-
خطاط، نسرین
نقد جغرافیایی فضای کربلا در فیلم: «روز واقعه»، «کربلا»، «هیهات» [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 55-75]
-
خیاطی، حسن
تحلیل جامعه شناختی مفهوم غم در میدان موسیقی ایرانی مطالعه موردی جدال عارف قزوینی و علینقی وزیری [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 83-98]
ر
-
رایانی مخصوص، مهرداد
عملکردِ «انتخاب» و «دیگری در خویش» در نمایشنامهی «بانوی دریایی» اثر هنریک ایبسن براساسِ گفتمانِ پل والری [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 85-100]
-
ربی، مهدی
«ملال اگزیستانسیال » در کاراکتر «ایوانف»؛ خوانشی بر اساس آراء مارتین هایدگر [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 23-41]
-
رحمانی، نجیبه
پـژوهشی بر فـیلم «اسـب تورین» با رویـکرد بیـنامتنیت (دیـدگاه خلقی و خوانشی) [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 43-62]
-
رستا، زهرا
روایت شناسی تطبیقی داستان معصوم اول هوشنگ گلشیری و فیلم سایه های بلند باد بهمن فرمان آرا بر اساس آراء ژرار ژنت [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 5-17]
-
رستم خانی، شاهین
واکاوی مؤلفههای پستمدرنیسم در سینمای روی اندرسون [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 63-83]
-
رستمی قراگوزلو، بابک
تعامل دراماتیک فضا و معماری با تصویر سینمایی بر پایهی بررسی تطبیقی آراء هانس بلتینگ در رسانهی سینما مطالعهی موردی: ادوارددستقیچی ساختهی تیم برتون [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 63-81]
ز
-
زارعخلیلی، فتحالله
سه خوانش از ایدهی «گلدونه»، در نمایشنامه «گلدونه خانوم» اسماعیل خلج [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 49-62]
-
زین العابدینی، پیام
واکاوی مؤلفههای پستمدرنیسم در سینمای روی اندرسون [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 63-83]
س
-
سحابی، سیاوش
بررسی «کارکرد» و «شیوههای اجرایی» عناصر ارتباطی در گوشههای دستگاه همایون از ردیف میرزاعبدالله [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 123-141]
-
سحابی، سیاوش
ریشهیابی ایجاد و کارکرد نتهای متغیّر در گوشههای دستگاه همایون از ردیف میرزاعبدالله (نت نگاری داریوش طلایی) [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 35-47]
-
سلطانی، سید حسن
بازنمایی گفتمان زن باوری در قهرمان پردازی انیمیشن های دلیر(2012) و موآنا (2016) [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 101-117]
-
سهیلی زاده، درنا
تحلیل روانکاوانة نمایشنامه های عشق فائدرا و پاک شده از سارا کین با تأکید بر مراحل سه گانه در نظریات شخصیتی ژاک لکان [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 5-22]
ش
-
شریفزاده، محمّدرضا
سفر قهرمان در دل تراژدی اپیک براساس تحلیل باله – نمایش تک پرده ای "هفت گناه بزرگ خرده بورژواها " اثر برتولت برشت [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 21-45]
-
شفیعی فر، سجاد
درآمدی بر فهم تئاتر از منظر شیزوآنالیز دلوز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 5-20]
-
شهبازی، رامتین
مطالعه پرسه زنیِ والتر بنیامین در فیلمهای بلند داستانی ایرانی از ابتدای دهه هفتاد تا نیمه دهه نود خورشیدی، مطالعه موردی: فیلم «شبهای روشن» [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 37-53]
ص
-
صادقیان، حمید
بازنمایی گفتمان زن باوری در قهرمان پردازی انیمیشن های دلیر(2012) و موآنا (2016) [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 101-117]
-
صادقی نیا، سارا
پـژوهشی بر فـیلم «اسـب تورین» با رویـکرد بیـنامتنیت (دیـدگاه خلقی و خوانشی) [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 43-62]
-
صبوری، مریم
تکنیکهای بهخاطرسپاری قطعات موسیقی و بررسیِ تأثیر آنها بر عملکرد نوازندگان پیانو، مطالعه موردی: هنرجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 83-103]
-
صلح کننده سردرود، مریم
پاستیش، پستمدرنیسم، و سینمای تجاری نمونه مطالعاتی: سری سینمایی فیلم کینگکونگ (King Kong) تهیهشده در سالهای 1933، 1976، 2005 و2017 [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 65-81]
ع
-
عادل، شهاب الدین
تعامل دراماتیک فضا و معماری با تصویر سینمایی بر پایهی بررسی تطبیقی آراء هانس بلتینگ در رسانهی سینما مطالعهی موردی: ادوارددستقیچی ساختهی تیم برتون [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 63-81]
-
عباسی، غلامرضا
سفر قهرمان در دل تراژدی اپیک براساس تحلیل باله – نمایش تک پرده ای "هفت گناه بزرگ خرده بورژواها " اثر برتولت برشت [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 21-45]
-
عباسی، مسعود
بررسی بنیانها و سامانههای زمانمند موسیقی با تکیه بر آراء افضلالدین مَرَقی کاشانی [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 105-121]
-
عسکری رابری، حمید
تکنیکهای بهخاطرسپاری قطعات موسیقی و بررسیِ تأثیر آنها بر عملکرد نوازندگان پیانو، مطالعه موردی: هنرجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 83-103]
-
عظیمی، ندا
نقد جغرافیایی فضای کربلا در فیلم: «روز واقعه»، «کربلا»، «هیهات» [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 55-75]
-
علیزاده ذوالبین، محمد (بردیا)
تحلیل زمان روایی و کانونیسازی در نمایشنامه قصهِ غریبِ سفرِ شادِ شینِ شادِ... براساس نظریات ژرار ژنت [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 23-35]
ف
-
فرازمند، پرنگ
موسیقی دیاسپورایی کُردهای ایرانی مقیم سوئد: کارکرد موسیقی درجامعهی کُردهای ایرانی مقیم سوئد و بررسی روند دگر فرهنگپذیری موسیقایی آنان. [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 95-111]
ق
-
قنبری احمدآباد، حسین
راهکارهای آهنگسازی بر اساس موسیقی ایرانی برای پیانو با نگاهی بر قطعه پردازش روی یک نت، یک آکورد، یک موتیف، یک تم (پنج قطعه برای پیانو ) از محمدرضا درویشی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 99-110]
ک
-
کاشف، سهراب
چگونگی تاثیر مطالعات جانبی بر درک محتوای پارتیتور، تفسیر و باز خلق در اجرای ارکستر(با تمرکز بر باله پتروشکا اثر ایگور استراوینسکی) [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 111-127]
-
کاشف، سهراب
چگونگی تأثیر مطالعات جانبی بر درک محتوای پارتیتور، تفسیر و بازخلق در اجرای ارکستر (با تمرکز بر « بالهی پتروشکا» اثر ایگور استراوینسکی) [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 77-94]
-
کسراییان، بیژن
«زیباشناسی موجنوی سینمای ایران» واکاوی دستهبندیهای سبکی و زیباشناسانه موجنوی سینمای ایران و ارتباط با ادبیات و هنر نوگرای ایران. [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 47-63]
-
کهوند، مریم
بازنمایی گفتمان زن باوری در قهرمان پردازی انیمیشن های دلیر(2012) و موآنا (2016) [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 101-117]
گ
-
گله داران، لیلی
دراماتورژی صوتی: بدن های صوتی بر صحنه های شنیداری و شنیدار صحنه ای در تئاتر پست دراماتیک [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 19-33]
م
-
مجابی، سید علی
روایت شناسی تطبیقی داستان معصوم اول هوشنگ گلشیری و فیلم سایه های بلند باد بهمن فرمان آرا بر اساس آراء ژرار ژنت [دوره 12، شماره 27، 1400، صفحه 5-17]
-
محمودی بختیاری، بهروز
تحلیل زمان روایی و کانونیسازی در نمایشنامه قصهِ غریبِ سفرِ شادِ شینِ شادِ... براساس نظریات ژرار ژنت [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 23-35]
-
مختاباد، سیّدمصطفی
سفر قهرمان در دل تراژدی اپیک براساس تحلیل باله – نمایش تک پرده ای "هفت گناه بزرگ خرده بورژواها " اثر برتولت برشت [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 21-45]
-
میثمی، سید حسین
بررسی بنیانها و سامانههای زمانمند موسیقی با تکیه بر آراء افضلالدین مَرَقی کاشانی [دوره 12، شماره 25، 1400، صفحه 105-121]
ن
-
نامورمطلق، بهمن
نقد جغرافیایی فضای کربلا در فیلم: «روز واقعه»، «کربلا»، «هیهات» [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 55-75]
-
نجار، اسماعیل
تحلیل زمان روایی و کانونیسازی در نمایشنامه قصهِ غریبِ سفرِ شادِ شینِ شادِ... براساس نظریات ژرار ژنت [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 23-35]
-
نمکی، آزاد
تحلیل جامعه شناختی مفهوم غم در میدان موسیقی ایرانی مطالعه موردی جدال عارف قزوینی و علینقی وزیری [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 83-98]
ه
-
هنرمند، امین
تحلیل رویکرد محمدرضا درویشی در تنظیم قطعهی گنبد مینا اثر پرویز مشکاتیان، از منظر تغییرات مُدال، هارمونی و کنترپوان [دوره 12، شماره 26، 1400، صفحه 113-126]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد